TIPPEK KERÉKPÁRBARÁT SZOLGÁLTATÓK RÉSZÉRE

TIPPEK KERÉKPÁRBARÁT SZOLGÁLTATÓK RÉSZÉRE

Ossza meg másokkal is:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Hogyan lesz egy szolgáltatóból kerékpárbarát?

Nézzük a szolgáltatót, aki a kerékpárosok által igényelt szolgáltatást nyújt (étterem, gyorsétterem, bolt, szervíz, kávézó, szállásadó) és kerékpárút mellett van. Megépül vagy kiépítésre kerül a kerékpárút, és a szolgáltató azt látja, hogy egyre több kerékpáros halad el előtte, talán néhányan meg is állnak nála.
A cél az, hogy minél nagyobb arányban álljanak meg a szolgáltatóhelyünkön, hogy ne csak átmenő forgalom legyünk, hanem célállomás. Mit tehetünk ennek érdekében? Legegyszerűbb módja, ha tudatjuk a kerékpárosokkal, hogy szívesen látjuk őket. Tegyünk ki egy táblát vagy matricát, ami erre utal. Emeljük ki a többi vendég közül a kerékpárosokat, és adjunk nekik extra-kedvezményt vagy kerékpáros menüt. A településnek nem is kell nevezetességgel rendelkeznie, ha a kerékpáros egy szolgáltatónál jól érzi magát, biztosan vissza fog térni máskor is.